Specialist(k)a nákupu a interní logistiky

Co na vás čeká?

  • Každodenní telefonická a emailová komunikace s dodavateli a interními i externími zákazníky

  • Každodenní práce s MS Office (Excel, Word) a interními podnikovými systémy (ERP)

  • Administrace objednávek zboží a služeb interních zákazníků a koncových zákazníků našich služeb

  • Čtení a orientace v technických výkresech funkčních celků manipulační techniky s následným vytipováním náhradních dílů pro zpracování nabídky na / nebo realizaci servisního zásahu

  • Tvorba cenových kalkulací a rozpočtů (servisní a doplňkové služby, náhradní díly atp.)

  • Objednávání služeb a zboží u našich dlouholetých dodavatelů (výrobci a distributoři)

  • Evidence objednávek, nabídek a zakázek v ERP

  • Předávání podkladů finančnímu oddělení

Co nám máte dokázat?

  • Ideálně 2 roky zkušeností v oboru nákupu zboží a tvorby rozpočtů a kalkulací pro koncové zákazníky (nejlépe manipulační technika, stavební, silniční, lesnické nebo zemědělské stroje nebo autodíly)

  • Velmi dobrá znalost českého jazyka - psaný i mluvený projev

  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)

  • Zkušenosti se čtením a porozuměním technických výkresů strojů/vozidel

  • Znalost CRM Databox výhodou

  • Znalost ekonomického software Pohoda výhodou

  • Znalost anglického jazyka výhodou

Co nám máte nabídnout?

  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • Komunikativnost
  • Ochota učit se novým věcem, odborně se zdokonalovat a pracovat týmově
  • Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Pozitivní a proaktivní přístup k práci
  • Zájem o technický obor a produkt a techniku obecně

A co nabízíme my vám?

  • Jistotu práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu

  • Práce v moderní kanceláři na předměstí Prahy v Nupakách

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Finanční ohodnocení odpovídající zkušenosti, pozici a přístupu k práci

  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sick days

  • Stravenkový paušál 116 Kč/den

  • Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)

  • Firemní akce a týmové aktivity

  • Profesní školení

  • Celodenní pitný režim (káva, čaj, mléko, voda)

  • Okamžitý nástup

Kontaktujte Kateřinu Schuch na emailu schuch@yale.cz a přijďte se nám představit!

Pokud máte zájem o zaevidování v naší databázi uchazečů o místo, zašlete nám svůj životopis a pozici, na které byste měli zájem pracovat.

required
required
required