Regionální obchodní zástupce
CO NA VÁS ČEKÁ?
- Zodpovědnost za prodejní výsledky (prodej a pronájem vozíků, služeb a řešení) ve svěřeném regionu v ČR / u svěřených zákazníků
- Plnění osobního prodejního plánu na dané období a řádné a včasné plnění pracovních úkolů (KPI)
- Péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníku a obchodních příležitostí ve svém regionu
- Komunikace se zákazníky, osobní jednání a cestování po regionu / za zákazníky
- Samostatné vedení a zpracování obchodních případů a obchodní dokumentace (za administrativní podpory oddělením podpory prodeje)
- Evidence zákazníků, obchodních příležitostí a nabídek v CRM (průběžná aktualizace dat) a reporting výsledků
- Průběžné sebevzdělávání a školení v oblasti nabízených produktu a služeb
CO NÁM MÁTE DOKÁZAT?
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, v technickém oboru výhodou
- Minimálně 2 roky zkušenost v prodeji skladové a manipulační techniky (nebo jejího příslušenství), případně technického výrobku s možností pronájmu (stavební, silniční nebo zemědělské stroje)
- Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
- Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobcem, zákazníci)
- Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Znalost CRM Databox výhodou
CO NÁM MÁTE NABÍDNOUT?
- Obchodního ducha a tah na branku
- Schopnost vyjednávat a hledat řešení
- Analytické a prezentační dovednosti
- Komunikativnost
- Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci
- Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
- Energický, pozitivní a proaktivní přístup k práci
- Časovou flexibilitu, ochotu cestovat v rámci regionu / ČR
- Zájem o manipulační techniku
A CO NABÍZÍME MY VÁM?
- Jistotu práce v perspektivním oboru v české firmě s 30letým úspěšným působením na trhu
- Kombinaci práce v terénu a práce z domova nebo v moderní kanceláři na předměstí Prahy v Nupakách
- Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem, variabilní složku vázanou na plnění KPI a provizi ze zakázek
- Služební vůz i soukromému použití
- 5 týdnů dovolené + 2 dny sick days
- Stravenkový paušál 116 Kč/den
- Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
- Firemní akce a týmové aktivity
- Profesní školení
- Celodenní pitný režim (káva, čaj, voda)
- Okamžitý nástup
Kontaktujte Kateřinu Schuch na emailu schuch@yale.cz a přijďte se nám představit!