Obchodní zástupce pro střední Moravu
POKUD MÁTE ZA SEBOU:
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, v technickém oboru výhodou
- Minimálně 2 roky zkušenost v prodeji skladové a manipulační techniky (nebo jejího příslušenství), případně technického výrobku s možností pronájmu (stavební, silniční nebo zemědělské stroje)
- Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
- Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobcem nebo zákazníky)
- Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Znalost CRM Databox výhodou
A POKUD MÁTE TYTO PŘEDNOSTI:
- Zájem o manipulační techniku
- Obchodního ducha a tah na branku
- Schopnost vyjednávat a hledat řešení
- Analytické a prezentační dovednosti
- Komunikativnost
- Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci
- Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
- Energický, pozitivní a proaktivní přístup k práci
- Časovou flexibilitu, ochotu cestovat v rámci regionu / ČR
TAK NA VÁS ČEKÁ:
- Zodpovědnost za prodejní výsledky (prodej a pronájem vozíků, služeb a řešení) ve svěřeném regionu v ČR / u svěřených zákazníků
- Plnění osobního prodejního plánu na dané období a řádné a včasné plnění pracovních úkolů (KPI)
- Péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí ve svém regionu
- Komunikace se zákazníky, osobní jednání a cestování po regionu / za zákazníky
- Samostatné vedení a zpracování obchodních případů a obchodní dokumentace (za administrativní podpory oddělením podpory prodeje)
- Evidence zákazníků, obchodních příležitostí a nabídek v CRM (průběžná aktualizace dat) a reporting výsledků
- Průběžné sebevzdělávání a školení v oblasti nabízených produktů a služeb
A ODMĚNOU VÁM BUDE:
- Jistota práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu
- Kombinace práce v terénu a práce z domova
- Firemní kultura středně velké firmy s důrazem na otevřenou komunikaci, týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců. Nebudete číslo v seznamu, ale důležité kolečko v našem stroji!
- Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem, nabízené pozici a přístupu k práci; s variabilní složkou vázanou na plnění KPI a s provizí ze zakázek
- Průměrně 2 400 Kč měsíčně k čisté mzdě na stravování (stravenkový paušál 123,- Kč/den)
- 28 volných placených dnů (5 týdnů dovolené + 2 dny sick days + 1 den firemní svátek)
- Služební vůz i k soukromému použití
- Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
- Firemní akce a týmové aktivity
- Profesní školení
- Celodenní pitný režim (káva, mléko, čaj, voda)
- Okamžitý nástup
Kontaktujte nás promocí formuláře níže nebo přímo paní Kateřinu Schuch, +420 734 261 041, schuch@yale.cz