Obchodní zástupce pro střední Moravu

POKUD MÁTE ZA SEBOU:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, v technickém oboru výhodou
  • Minimálně 2 roky zkušenost v prodeji skladové a manipulační techniky (nebo jejího příslušenství), případně technického výrobku s možností pronájmu (stavební, silniční nebo zemědělské stroje)
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
  • Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobcem nebo zákazníky)
  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
  • Znalost CRM Databox výhodou

 

A POKUD MÁTE TYTO PŘEDNOSTI:

  • Zájem o manipulační techniku
  • Obchodního ducha a tah na branku
  • Schopnost vyjednávat a hledat řešení
  • Analytické a prezentační dovednosti
  • Komunikativnost
  • Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci
  • Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • Energický, pozitivní a proaktivní přístup k práci
  • Časovou flexibilitu, ochotu cestovat v rámci regionu / ČR

 TAK NA VÁS ČEKÁ:

  • Zodpovědnost za prodejní výsledky (prodej a pronájem vozíků, služeb a řešení) ve svěřeném regionu v ČR / u svěřených zákazníků
  • Plnění osobního prodejního plánu na dané období a řádné a včasné plnění pracovních úkolů (KPI)
  • Péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí ve svém regionu
  • Komunikace se zákazníky, osobní jednání a cestování po regionu / za zákazníky
  • Samostatné vedení a zpracování obchodních případů a obchodní dokumentace (za administrativní podpory oddělením podpory prodeje)
  • Evidence zákazníků, obchodních příležitostí a nabídek v CRM (průběžná aktualizace dat) a reporting výsledků
  • Průběžné sebevzdělávání a školení v oblasti nabízených produktů a služeb

 A ODMĚNOU VÁM BUDE:

  • Jistota práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu
  • Kombinace práce v terénu a práce z domova
  • Firemní kultura středně velké firmy s důrazem na otevřenou komunikaci, týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců. Nebudete číslo v seznamu, ale důležité kolečko v našem stroji!
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem, nabízené pozici a přístupu k práci; s variabilní složkou vázanou na plnění KPI a s provizí ze zakázek
  • Průměrně 2 400 Kč měsíčně k čisté mzdě na stravování (stravenkový paušál 123,- Kč/den)
  • 28 volných placených dnů (5 týdnů dovolené + 2 dny sick days + 1 den firemní svátek)
  • Služební vůz i k soukromému použití
  • Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
  • Firemní akce a týmové aktivity
  • Profesní školení
  • Celodenní pitný režim (káva, mléko, čaj, voda)
  • Okamžitý nástup

Kontaktujte nás promocí formuláře níže nebo přímo paní Kateřinu Schuch, +420 734 261 041, schuch@yale.cz


Pokud máte zájem o zaevidování v naší databázi uchazečů o místo, zašlete nám svůj životopis a pozici, na které byste měli zájem pracovat.

required
required
required