Poprodejní podpora a služby

Služby poprodejní podpory se skládají ze zákaznického dispečinku, konzultací ohledně náhradních dílů, dodatečné potřeby bezpečnostních prvků, komponentů, reklamací a potřeb servisních zásahů našich mobilních servisních pracovníků v regionech.

Základní uvědomění naší společnosti je:

„prodejem manipulační techniky či služeb od YALE CZ spolupráce teprve začíná!!“

Základní parametry fungování Yale Partner - servisní zabezpečení zákazníků

  • Servisní technici disponují ve svých servisních vozech základním sortimentem náhradních dílu, potřebnými pomůckami pro realizaci servisního zásahu, ale nezbytnou výbavou je dnes již i IT technika pro diagnostiku.
  • Hodnota, optimální množství a skladba originálních HY ND zabezpečuje z více jak 95 % opravu na první návštěvu.
  • Propojení diagnostiky, IT technologie a interního systému zabezpečuje rychlejší zpracování servisní zakázky u zákazníků a tím se snižuje doba opravy a zvyšuje využitelnost techniky pro zákazníky.
  • Všichni servisní technici YALE CZ procházejí systém průběžného školení tak, aby díky novým vědomostem a průběžného zdokonalování přispěli ke spokojenosti uživatelů Yale manipulační techniky.
  • Mobilní servisní vozy značky Renault zaručují spolehlivost dojezdu, bez neplánovaných výpadků a šetří životní prostředí, díky nízké úrovně produkovaných spalin a nízké spotřebě paliva.
  • V případě uzavřené servisní smlouvy garantujeme v rámci programu Yale Partner zprovoznění do 5 pracovních dnů, případně poskytneme náhradní techniku podobné.
  • Pro dostatečné zabezpečení rychlé reakce na servisní zásahy využíváme kombinaci mobilních servisních techniků (mobilní dílny v regionech), stabilní dílenské provozy Praha, Brno, Frýdek Místek včetně skladového zázemí a residenční techniky (působící přímo v lokalitě našich zákazníků).
  • Provádíme záruční i pozáruční servis veškeré manipulační techniky Yale a UTILEV, Steinbock, Hyster a ostatních  značek provozovaných na území celé České Republiky.
  • Naši snahou v oblasti servisní podpory je vždy individuální přístup, to je důvod, proč obliba uzavírání Yale Servisní smlouvy je aktuálně velmi vyhledávaným produktem našich zákazníků.
  • Vzhledem k online monitoringu všech servisních techniků v terénu dokážeme v rámci centrálního dispečinku flexibilně reagovat na požadavky „urgentních servisních zásahů“.

 

Dispečink - zásahy servisních techniků

(pracovní doba 8:00 - 17:00)

servis@yale.cz
tel. +420 267 090 150
mobil +420 602 274 808

Objednáváme náhradní díly, dodatečné komponenty

nahradnidily@yale.cz
tel. +420 234 129 762-3

 

Technické reklamace

reklamace@yale.cz
tel. +420 267 090 150

  

Objednáváme příslušenství (přídavná zařízení, kabiny, bezpečnostní prvky apod.)

kompletace@yale.cz
tel. +420 267 090 140
popř. Váš reg. zástupce

 

Poskytujeme náhradní vozíky na překlenutí oprav, pronajímáme vozíky

pronajem@yale.cz
tel. +420 267 090 140
případně Váš osobní regionální poradce Yale

Po kontaktování servisního dispečinku k Vám, v co nejkratší době, vyšleme servisního technika dle pravidel priorit: smluvní partner, záruční opravy, vzdálená diagnostika potřeby zásahu atd.