Regionální obchodní zástupce

CO NA VÁS ČEKÁ?

  • Zodpovědnost za prodejní výsledky (prodej a pronájem vozíků, služeb a řešení) ve svěřeném regionu v ČR / u svěřených zákazníků
  • Plnění osobního prodejního plánu na dané období a řádné a včasné plnění pracovních úkolů (KPI)
  • Péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníku a obchodních příležitostí ve svém regionu
  • Komunikace se zákazníky, osobní jednání a cestování po regionu / za zákazníky
  • Samostatné vedení a zpracování obchodních případů a obchodní dokumentace (za administrativní podpory oddělením podpory prodeje)
  • Evidence zákazníků, obchodních příležitostí a nabídek v CRM (průběžná aktualizace dat) a reporting výsledků
  • Průběžné sebevzdělávání a školení v oblasti nabízených produktu a služeb

 CO NÁM MÁTE DOKÁZAT?

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, v technickém oboru výhodou
  • Minimálně 2 roky zkušenost v prodeji skladové a manipulační techniky (nebo jejího příslušenství), případně technického výrobku s možností pronájmu (stavební, silniční nebo zemědělské stroje)
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
  • Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobcem, zákazníci)
  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
  • Znalost CRM Databox výhodou

 CO NÁM MÁTE NABÍDNOUT?

  • Obchodního ducha a tah na branku
  • Schopnost vyjednávat a hledat řešení
  • Analytické a prezentační dovednosti
  • Komunikativnost
  • Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci
  • Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • Energický, pozitivní a proaktivní přístup k práci
  • Časovou flexibilitu, ochotu cestovat v rámci regionu / ČR
  • Zájem o manipulační techniku

 A CO NABÍZÍME MY VÁM?

  • Jistotu práce v perspektivním oboru v české firmě s 30letým úspěšným působením na trhu
  • Kombinaci práce v terénu a práce z domova nebo v moderní kanceláři na předměstí Prahy v Nupakách
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem, variabilní složku vázanou na plnění KPI a provizi ze zakázek
  • Služební vůz i soukromému použití
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sick days
  • Stravenkový paušál 116 Kč/den
  • Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
  • Firemní akce a týmové aktivity
  • Profesní školení
  • Celodenní pitný režim (káva, čaj, voda)
  • Okamžitý nástup

Kontaktujte Kateřinu Schuch na emailu schuch@yale.cz a přijďte se nám představit!