Vedoucí krátkodobého pronájmu

CO NA VÁS ČEKÁ?

  • Zajišťuje obchodně, administrativně i organizačně zakázky krátkodobého pronájmu manipulační techniky a pracovních plošin
  • Úzce spolupracuje s regionálním obchodním zástupcem při realizaci zakázek, nebo napřímo s koncovým zákazníkem
  • Koordinuje realizace pronájemních zakázek s ostatními úseky společnosti ( Servis, logistika )
  • Podporuje ostatní úseky společnosti při zajišťování testování strojů, překlenovacích strojů po dobu opravy, nebo do doby dodání, dále i stroje pro předvedení na zákaznických akcích a školeních.
  • Provádí a odpovídá za evidenci pronájemních strojů a příslušenství
  • Provádí a odpovídá za evidenci obchodních případů
  • Vede složky obchodních případů
  • Zajišťuje a tvoří nabídky, smlouvy, dodací listy a předávací protokoly, fakturaci, interní dílenské zakázky, podklady pro přepravu strojů a příslušenství.
  • Vyjednává podmínky a zajišťuje dodávky od externích dodavatelů manipulační techniky a příslušenství
  • Jedná s cílem splnit stanovené ekonomické cíle krátkodobého pronájmu i celé společnosti.

  CO NÁM MÁTE DOKÁZAT?

  • VŠ/SŠ s maturitou
  • Znalost práce s MS Office, ERP např Pohoda, Navision
  • Základní orientace v technických oblastech a názvosloví
  • Samostatnost, pečlivost, aktivita a schopnost dotahovat věci do konce
  • Obchodní duch a ekonomické povědomí
  • Schopnost zorganizovat si práci a koordinovat ji s ostatními

  A CO NABÍZÍME MY VÁM?

  • Jistotu práce v perspektivním oboru v české firmě s 30letým úspěšným působením na trhu
  • Práce v moderní kanceláři na předměstí Prahy v Nupakách
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sick days
  • Stravenkový paušál 99 Kč/den
  • Mobilní telefon i pro soukromé použití
  • Firemní akce a týmové aktivity
  • Profesní školení
  • Celodenní pitný režim (káva, čaj, voda)
  • Okamžitý nástup

Kontaktujte Pavlínu Škodovou na emailu skodova@yale.cz a přijďte se nám představit!