Specialista/ka zákaznického servisu

CO NA VÁS ČEKÁ?

  • Podpora a péče o zákazníky servisu - vyřizování objednávek na servis manipulační techniky, komunikace se zákazníky
  • Podpora a péče o tým servisních techniků - přidělování zakázek, pravidelná telefonická a emailová komunikace
  • Evidence a vedení servisních obchodní případů a zakázek v informačním systému a CRM
  • Administrativní podpora servisního oddělení při vytváření a správě obchodní dokumentace (nabídky, objednávky, smlouvy) a při poskytování servisních služeb
  • Tvorba cenových nabídek
  • Předávání podkladů k servisním zakázkám finančnímu oddělení, spolupráce s ostatními odděleními v rámci firmy
  • Reporting výsledků servisního oddělení

 CO NÁM MÁTE DOKÁZAT?

  • Minimálně 2 roky zkušenost ze zákaznického servisu, dispečinku nebo podpory prodeje (poskytování servisních služeb u strojů a techniky)
  • Prokazatelná zkušenost alespoň 2 roky s prodejní či obchodní činností nebo její administrativní podporou (vytváření a správa obchodní dokumentace – nabídky, ceníky, objednávky, smlouvy, výběrová řízení)
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka - psaný i mluvený projev
  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
  • Znalost CRM Databox výhodou
  • Znalost ekonomického software Pohoda výhodou
  • Znalost anglického jazyka výhodou

 CO NÁM MÁTE NABÍDNOUT?

  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Samostatnost, schopnost rozhodovat se a improvizovat
  • Velmi dobré organizační dovednosti
  • Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • Pozitivní a proaktivní přístup k práci

 A CO NABÍZÍME MY VÁM?

  • Jistotu práce v perspektivním oboru v české firmě s 30letým úspěšným působením na trhu
  • Moderní kanceláře na předměstí Prahy v Nupakách, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Finanční ohodnocení odpovídající pozici a přístupu k práci
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sick days
  • Stravenkový paušál 82,- Kč/den
  • Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
  • Firemní akce a týmové aktivity
  • Profesní školení
  • Celodenní pitný režim (káva, čaj, voda)
  • Okamžitý nástup

Kontaktujte Pavlínu Škodovou na emailu skodova@yale.cz a přijďte se nám představit!