Podpora zákaznického servisu

Podpora zákaznického servisu
- prémiová manipulační technika

Náplň práce

Na této pozici budete součástí menšího týmu, který se stará o podporu procesů mezi firmou a zákazníky a je administrativním partnerem technického týmu.

Mezi Vaše činnosti bude patřit:

  • Každodenní komunikace se zákazníky a partnery
  • Evidence a procesní zajištění zákaznických požadavků v IS a CRM
  • Příprava kalkulací a nabídek
  • Zajištění administrativní podpory technických požadavků
  • Příprava podkladů pro techniky
  • Komunikace s techniky v terénu i na dílně
  • Spolupráce s účtárnou v oběhu dokladů
  • Komunikace a spolupráce s odděleními společnosti

Požadavky

  • SŠ ekonomická nebo technická
  • Praxe v back office, zákaznické podpoře nebo v obchodní administrativě
  • Ochota pracovat v technickém prostředí
  • Schopnost práce v MS Office
  • Výhodou zkušenost s prací v CRM, IS
  • Jazykové znalosti výhodou

Pracovní podmínky

  • Práce v úspěšné společnosti s dlouholetým působením na trhu
  • Možnost podílet se na budování nového oddělení, přístupu k zákazníkům, procesů, postupů a firemní kultury
  • Moderní kanceláře, příjemné pracovní prostředí, kvalitní káva, společné akce
  • 5 týdnů dovolené + 2 sick days
  • Stravenky
  • Mobilní telefon

Kontaktujte Lenku Votápkovou na emailu: votapkova@yale.cz a domluvte si pohovor.